kerstinsoderholm.blogg.se

Vardagliga saker och ting Lös och ta emot

😁😁😁

Publicerad 2018-03-21 18:14:13 i AllmÀnt,

Jösses, tiden gĂ„r sĂ„ fort, redan mars och snart Ă€r den slut med. Fyllt Ă„r har jag gjort, en vĂ€ldigt trevlig födelsedag, tvĂ„ söner med respektive och tvĂ„ barnbarn hĂ€r pĂ„ mat. Fick ett presentkort av mina tre barn med respektive o barnbarnen med. Sen Ă€ven pengar frĂ„n min fina vĂ€n Thomas, att köpa vad jag vill. KvĂ€llen var ocksĂ„ suverĂ€nt trevlig, go musik och trevliga mĂ€nniskor. Idag har jag varit i Halmstad pĂ„ ögonmottagningen, fick en akuttid p g a besvĂ€r med vĂ€nster ögat, men allt under kontroll, fast Ă€ndĂ„ inte. Nu i helgen har jag besök av min kĂ€ra dotter Emma och söta barnbarnet Emil, de kommer i morgon kvĂ€ll rĂ€tt sent. Ska bli sĂ„ mysigt att fĂ„ trĂ€ffa dom nu igen. Snart pĂ„sk med, hoppas min syster, svĂ„ger och systersonen kommer över pĂ„sk nu bara. I april blir det Elvis4ever, tre spelningar, ska bli skoj. Lite av varje, men snart hĂ€r igen. ❀❀❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela