kerstinsoderholm.blogg.se

Vardagliga saker och ting Lös och ta emot

Torsdagen

Publicerad 2021-02-18 16:00:44 i Allmänt,

Började med tidig uppstigning, hade en tid bokad 08.15 men nu är dos två fixad med. Blev en sväng till affären för inköp och sen hem och matade fåglarna! Köpte 4 kg solrosfrön åt dom. Har hunnit med att köra en maskin med tvätt oxå. Igår var det en lugn dag, funderar hur min födelsedag kommer bli, kanske något skoj på lördagen för då är jag ledig. Kan ju hoppas mina kära barn hittat på något, deras far fyller 65 i april! Men han grattar jag på facebook naturligtvis! Har gjort en pizza idag med, smakade gott o ska ta med till jobbet i morgon. Måste jobba 16-21.30 i morgon, gamla jobbet. Hoppas bara att jag ej blir sjuk efter dos 2, tydligen folk som blivit det! Bara hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela